Zaczytana jesień ♠


Wiem, że dawno już nie było recenzji, wkrótce nadrobię. Obiecuję. Z drugiej strony zauważyłam, że posty okołoksiążkowe się dużo lepiej czytają. ☺ Jednym z takich postów było Zaczytane lato ☼, dlatego stwierdziłam, że pora na następną część. Z racji tego, że dzisiaj mamy astronomiczną jesień, czas na Zaczytaną jesień ♠! ☺

Dzisiaj dokładnie o godzinie 22:02 nadeszła astronomiczna jesień, cieszycie się? Różnie, co? Wiele osób podczas tej pory roku dopada chandra, czasem nawet depresja. Osobiście ciężko mi to zrozumieć, bo kocham jesień! Dla mnie kojarzy się z kolorami, miłymi wieczorami, gorącymi herbatkami, ulubioną muzyką i... kocykiem! Tak, czasem nawet ja, taka bezduszna osoba potrzebuje odrobiny ciepła. ☺ Innym natomiast jesień jest szarym, nudnym i depresyjnym okresem. No cóż, każdy lubi co innego. Na tym polega właśnie urok ludzi. Każdy jest inny. ☺

Dlatego dzisiaj, zarówno dla tej pierwszej grupy ludzi, jak i drugich, mam listę książek z motywem jesieni w tytule. Może akurat znajdzie się coś, co umili wam te, jakże długie, jesienne wieczory. ☺


1. Jesienna różaAbigail Anne Gibbs
Cykl: Mroczna bohaterka (tom 2)
fantasy



2. Księga jesiennych demonówJarosław Grzędowicz
horror



3. Jesienne ognie - Waleria Komarowa
Seria: Obca Krew
fantasy



4. Deszcze niespokojne - Andrzej Pilipiuk, Jarosław Grzędowicz i inni...
Seria: Antologie
fantasy



5. Deszczowa kołysanka - Jolanta Knitter-Zakrzewska
thriller/kryminał



6. Zaklinacz deszczu John Grisham
Seria: Klasyka Sensacji
thriller/kryminał



7. Herbata z jaśminemAgnieszka Gil
Seria: Seria z kropką
literatura dziecięca



8. Czerwone liście - Paullina Simons
thriller/kryminał



9. Czerwone liście - Thomas H. Cook
thriller/kryminał



10. Ostatni na liścieNeil White
Cykl: Joe i Sam Parker (tom 1)
thriller/kryminał



11. Jesienna miłość - Nicholas Sparks
Seria: Wszystkie kolory miłości
romans



12. Weź mój parasol Krzysztof Szurmak
poezja



Bez bicia się mogę przyznać, że z tej listy przeczytałam do tej pory jedynie Księgę jesiennych demonów. Była świetna, dlatego też, z pewnością sięgnę po następną powieść Grzędowicza Deszcze niespokojne. Wymieniłam dużo fantasy, czego nie da się ukryć. Mam nadzieję, że uda mi się zabrać jeszcze za którąś z tu wymienionych. ☺ Szczerze mówiąc, po dwóch ostatnich pozycji na pewno nie przeczytam, jednak może znajdą się tutaj jacyś amatorzy tych gatunków. ☺

A wam spodobało się coś? A może już coś z tego czytaliście? Piszcie w komentarzach! ☺

Komentarze