Zaczytane lato ☼

Źródło: pixabay.com


Miała być recenzja, ale... od dwóch tygodni nie przeczytałam ani strony jakiejkolwiek książki. I tu nawet nie chodzi o to, że nie mam czasu, bo mam go aż za dużo. Najzwyczajniej w świecie dopadł mnie leń, i to totalny! Dlatego dzisiaj mam dla was coś innego. ☺

Zostało nam jeszcze jakiś miesiąc lata (przynajmniej tego kalendarzowego), więc jest jeszcze trochę czasu na czytanie, może akurat wróci mi wena. ☺ 

Przygotowałam wam zatem listę książek, ale nie taką zwykłą, o nie! Tym razem przedstawię książki, z letnim motywem w tytule. Wiadomo, jak lato to słońce i wakacje, podróże i morze. Myślę, że znajdzie się tu coś dla każdego. ☺

1. Lato w JagódceKatarzyna Michalak
(romans)



2. Lato MuminkówTove Jansson
(coś dla dzieci i nie tylko☺)



3. Lato nagich dziewczątStanisława Fleszarowa-Muskat
(powieść obyczajowa)



4. Lato martwych zabawekToni Hill
(thriller/kryminał)



5. Wakacje z piekła Cassandra Clare, Sarah Mlynowski, Maureen Johnson, Libba Bray, Claudia Gray
(fantasy)



6. Słońce i cieńÅke Edwardson
(thriller/kryminał)



7. Słońce i lód - Paul Garrison
(thriller/kryminał)



8. Morze - Katarzyna Szelenbaum
(fantasy)



9. Morze spokoju - Katja Millay
(młodzieżowa)



10. Podróż "Wędrowca do Świtu" - Clive Staples Lewis
(dziecięca)



11. Podróż w nieznane - Agatha Christie
(thriller/kryminał)



12. Podróżniczka - Arwen Elys Dayton
(fantasy)



Od razu się mogę przyznać, że nie czytałam żadnej z tych książek. Jednak chyba się skuszę na Lato martwych zabawekPodróż w nieznane. ☺

A wy czytaliście coś z tej listy? Dajcie znać w komentarzach i napiszcie, czy się wam podobało. ☺

Komentarze