Czas na zmiany! Zmiany w moim życiu. Zmiany na blogu. ;)

Z racji tego, że jutrzejszy, a właściwie już dzisiejszy kolos odbędzie się w innym terminie, a co za tym idzie, mam wolny dzień, znalazłam trochę czasu, by coś napisać! ;) 

W ostatnich tygodniach nie wiele miałam czasu, takiego dla siebie. Wszystko krążyło wokół nauki, projektów itd. Byłam tym wszystkim już tak przytłoczona, że w mojej głowie coraz częściej pojawiała się myśl o rzuceniu studiów. Ale nie! Nie ma mowy. Już jako dziecko chciałam być inżynierem, i dokonam tego. Choćby nie wiem jak było mi ciężko. W końcu, jak już się raz na coś uprę, to nie ma zmiłuj! ;) 

No właśnie! Co jakiś czas obiecuję sobie, że naprawdę chcę coś w swoim życiu zmienić. Niestety, nie zawsze umiem dotrzymać słowa... Ale nie tym razem, teraz mi się uda! Czas na zmiany. Może nie tyle zmiany, a postanowienia. ;) 

Zmiany w moim życiu!

Studia!

Jak to w każdym semestrze, obiecuję sobie, że zdam bez poprawek. I tu mi akurat zawsze się udaje! :D Również z początkiem semestru mówię sobie: Tym razem będę się uczyć systematycznie. Tutaj niestety nie mam szczęścia. Nawet jeśli przez pierwsze dwa tygodnie działam zgodnie z planem, to jednak zawsze się wypalam. Po prostu. Nawet jeśli nadal mi w głowie siedzi myśl, że przecież miałam się uczyć, nie potrafię się zmotywować do nauki. A szkoda, bo gdyby moja silna wola była chociaż trochę silniejsza, to nie musiałabym przed każdym zaliczeniem się na siebie wściekać. Jednak mimo tego, udaje mi się wszystko zaliczyć, chociaż niekoniecznie w pierwszym terminie. Ale taka już po prostu jestem! ;)


Jakby nie patrzeć, ten semestr jest dużo cięższy. Przedmioty już nie takie lekkie, a i czasu na naukę trzeba poświęcić dużo więcej. Do tego dochodzą pracochłonne projekty, które nie zawsze są ciekawe, przez co jeszcze bardziej jest mi się zabrać do pracy. No ale cóż, przecież się nie poddam, co to to nie! ;)


Dlatego, tym razem naprawdę będę się trzymać swojego planu na studia i skończę te nieszczęsne projekty, zaliczę semestr bez warunków (będzie ciężko!), no i w końcu, od następnego semestru naprawdę zacznę się uczyć systematycznie! ;) 

Zawód!

Z zawodu jestem grafikiem, jednak, nie przepadałam nigdy za tym... Miałam długą przerwę, ponad rok! Niestety, żałuję! :( 

Skoro jednak czas na zmiany, postanowiłam wrócić do grafiki. Nie teraz, lecz już jakiś czas temu, ale czas najwyższy się zabrać za to na poważnie! ;) 

Chociaż nie przepadałam za grafiką, naprawdę chcę do tego wrócić! I wiem, że mi się uda. ;)

Angielski!

Nigdy nie miałam głowy do języków. Właściwie, to nadal nie mam... Jednak, w dzisiejszych czasach bez znajomości angielskiego jest ciężko, naprawdę. 

Aktualnie, mój angielski jest na bardzo niskim poziomie! Nie mam pojęcia jak zdałam maturę. Jednak, nie wstydzę się i otwarcie mówię, że angielski to dla mnie czarna magia! Czas się podszkolić, a najważniejsze jest to, że naprawdę mam chęci! A to już chyba połowa sukcesu. ;) Oczywiście, podjęłam już w tym kierunku odpowiednie kroki. 

Zmiany na blogu!

Prowadzę bloga od niedawna, nie zawsze mam czas, by coś napisać, a czytelników też za wielu nie mam. Jednak, czas najwyższy zrobić coś z tym. Fakt, jeszcze chyba sama nie sprecyzowałam o czym ten blog właściwie jest... Właściwie, to może być o wszystkim, jednak bardziej przychylam się do tematyki po prostu o życiu, o tym, co nas otacza, ale także o książkach, i tym, co jest z nimi związane. Będę się również starać pisać opowiadania. Dwa możecie oczywiście przeczytać na blogu (Książę Lasu, cz.1 oraz Głosy w mojej głowie, cz.1), gdy tylko będę miała mniej zajęć, dopiszę dalsze części! ;) Zachęcam gorąco do czytania i pragnę zauważyć, że dopiero zaczynam moją przygodę z pisaniem, więc się od razu nie zraźcie. ;) 

Również na blog mam plan. A mianowicie zamierzać pisać przynajmniej raz w tygodniu, a z początkiem nowego semestru nawet i częściej. ;) Mam nadzieję, że pisząc więcej w końcu się wyrobie i będzie mi to przychodzić z większą łatwością. Zamierzam również częściej pisać opowiadania, oby wam przypadły do gustu! ;) 

Książki!

Jeśli jeszcze nie zauważyliście, kocham książki! ♥ Uwielbiam czytać, a także jednym z moich wielu marzeń, jest napisanie książki. Zanim się jednak za to zabiorę, będę ćwiczyć na opowiadaniach, które oczywiście będę publikować na blogu. ;)

Aktualnie jestem w trakcie czytania Sagi Mrocznej Wieży mojego ukochanego autora - Kinga! Mam w planach dzielić się z wami tym, co czytam, a także, zamierzam jeden post poświęcić na wyżej wymienionego pisarza. ;)

Mam nadzieję, że znajdą się chętni do czytania! :D 

Muzyka!

Skoro pisarze, to nie może też zabraknąć muzyków! ;) 

Chciałabym się wam pochwalić, które piosenki są bliskie memu sercu, które wyciągają mnie z doła oraz, które warto przesłuchać. ;)

Podróże!

A właściwie wycieczki. Moje wycieczki. ;) 

Z racji tego, że przez ostatni czas bywałam w kilku różnych fajnych miejscach, chciałabym się wam tym również pochwalić. Mam nadzieję, że przy okazji was zaciekawię na tyle, byście zechcieli osobiście odwiedzić te miejsca. ;) Oczywiście, mam na myśli Podlasie! :D 

~~~

Myślę, że to na tyle! ;) Mam nadzieję, że wam się spodoba. Jeśli macie jakieś propozycje czy też uwagi, piszcie śmiało w komentarzach. Wszelkie podpowiedzi mile widziane. ;) 

Dzięki za uwagę! ;) 

Komentarze