Czytelnicze podsumowanie grudnia

Źródło: pixabay.com

Grudzień minął, więc czas na podsumowanie. Chociaż muszę się przyznać, iż miałam wątpliwości czy ten wpis się pojawi. Dlaczego? Już piszę. ☺

Grudzień to chyba mój najsłabszy miesiąc. Nie ma się nawet za bardzo czym chwalić. Mogę tylko po raz kolejny zwalać całą winę za brak czasu na studia. Bo w końcu nie przyznam się, że jestem leniem. ☺

Otóż, mimo iż, wydawałoby się, że jest całkiem dobry czas na czytanie, to mnie po prostu go brakowało. No cóż, bywa. Przez ten miesiąc udało mi się przeczytać jedną książkę w całości! Słabo, wiem. 

Podpalaczka - Stephen King


Od połowy grudnia zmagam się z kolejną książką Kinga, mianowicie Pod kopułą. Nie mówię, że jest zła. Po prostu czasu brak, chęci czasem również. Mam jedynie nadzieję, że skończę ją w styczniu. ☺


Recenzje w najbliższym czasie pojawią się na blogu. ☺

Przy okazji chciałam wam polecić zajebisty serial! Egzorcysta. Horror oczywiście. Może jestem ateistką ale ten egzorcyzmy zawsze mnie ciekawiły. ;P Właśnie dzisiaj rano skończyłam oglądać 2 sezon. Mam tylko nadzieję, że 3 sezon również się pojawi. ☺



A wam jak minął grudzień? ☺ 

Komentarze