'Zielona mila' | Cytaty

Źródło: pixabay.com

Dzisiaj King nas trochę wzruszy. Przede wszystkim będzie smutno, jednak trafi się też coś śmiesznego. ☺ Ten, kto czytał Zieloną milę wie, że nie jest płytką książką, jest głęboka. Jest cudowna! ♥ Stąd pewnie aż tyle cytatów. ☺

Ok, post miał się pojawić wczoraj. Cóż, nie wyszło. Jest dzisiaj! ☺

Nawet dziwna miłość jest lepsza od braku miłości.

Zawsze żartuje się z rzeczy, które nas przerażają

Śniłam o Tobie. Śniłam, że błądzisz gdzieś w mroku, podobnie jak ja. Odnaleźliśmy się.

Czy myśli pan, że jeśli człowiek szczerze żałuje tego, co zrobił, może wrócić do czasu, który był dla niego najszczęśliwszy, i żyć w nim całą wieczność? Czy tak wygląda niebo?

Czas leczy wszystkie rany, czy chcemy czy nie. Czas oddala od nas wszystko, a na samym końcu czeka nas wyłącznie mrok. Czasami odnajdujemy w nich innych, a czasem znów ich tam gubimy...

Przykro mi, że jestem tym, czym jestem.

Jestem zmęczony, szefie. Zmęczony wędrówką, samotnie jak jaskółka w deszczu. Zmęczony tym, że nigdy nie miałem przyjaciela, żeby powiedział mi skąd, gdzie i dlaczego idziemy. Głównie zmęczony tym, jacy ludzie są dla siebie. Zmęczony jestem bólem na świecie, który czuję i słyszę... Codziennie... Za dużo tego. To tak, jakbym miał w głowie kawałki szkła. Przez cały czas.

Każdego z nas czeka śmierć, bez wyjątku, ale Boże... czasem Zielona Mila wydaje się taka długa.

Zabił je ich miłością, ich wzajemną miłością. Teraz pan widzi jak to jest. Tak jest codziennie... na całym 
świecie.

Każdy z nas jest kruchy niczym szkło, nawet w najbardziej sprzyjających okolicznościach

Będzie dobrze, chłopcy. Teraz będzie najtrudniej, a potem będzie już dobrze.

Jeśli człowiek nie pamięta, kto go skrzywdził, nie zawraca sobie tym głowy w nocy.

Nawet zepsute zegary pokazują dwa razy dziennie właściwą godzinę

Ale ludzie kochają hipokrytów - rozpoznają w nich samych siebie i zawsze robi im się ciepło na sercu, gdy złapie się kogoś innego ze spuszczonymi gatkami i kutasem na wierzchu.

Staraj się znosić to dzień po dniu i resztę zostaw Bogu. Nie jesteś w stanie zrobić niczego więcej.

Ziemia kręci się i nie sposób na to poradzić. Można kręcić się razem z nią albo zatrzymać się w miejscu, żeby zaprotestować i polecieć na łeb, na szyję.

Mnóstwo rzeczy nie ma większego znaczenia, nie przeszkadza to jednak ludziom długo się nad nimi 
zastanawiać.

Niewyparzony język przysparza człowiekowi więcej kłopotów, niż kiedykolwiek przysporzył mu kutas.

To zdumiewające, jak bardzo pewni ludzie potrafią się zmienić, jeśli tylko przyświeca im jakiś cel.

... gdyby kobieta pamiętała, jak bardzo bolało ją urodzenie pierwszego dziecka, nigdy nie zdecydowałaby się na następne...

Nie lubił mnie. Być może nawet nienawidził. Dlaczego? Nie wiem. Czasem nikt nie wie dlaczego. I to jest najstraszniejsze.

... czasami bardziej boli, gdy człowiek zachowuje milczenie.

Poza tym lubię deszcz. Zwłaszcza wczesnym rankiem, kiedy dzień dopiero się zaczyna i wydaje się oferować nieograniczone możliwości nawet takiemu weteranowi jak ja.

Kiedy zna się potrzeby, które ma jakiś człowiek, wie się o nim prawie wszystko.

W każdym człowieku jest trupia czaszka i powiadam wam, że trupia czaszka jest w życiu wszystkich 
ludzi.

Facet, który ma dobrą żonę, jest najszczęśliwszym z bożych stworzeń, a ten, który jej nie ma, należy moim zdaniem do najbardziej pokrzywdzonych przez los i jedyną pociechę może stanowić dla niego to, że nie wie, jak bardzo jest biedny.

Telewizja nie jest zła, nie mam nic przeciwko niej, ale nie lubię tego, że odciąga od reszty świata, każąc skoncentrować się na swojej szklanej jaźni. Pod tym względem radio było lepsze.

Zagadka spowita w mgłę tajemnicy.


Który z cytatów przypadł wam do gustu? Który jest najlepszy? Chyba się nie da wybrać jednego! ♥
Piszcie w komentarzach. ☺

Komentarze

Prześlij komentarz