Hej, cześć i czołem!


Siemka! ;)
Dzisiaj krótko, niestety. 

Ostatnio nic nie publikowałam, a to wszystko przez brak czasu. Naprawdę. Zaliczenia, projekty, obowiązki. Szczerze mówiąc, już trochę mnie to przerasta, ale dam radę! Muszę. ;) 

Nie wiem, czy was to zmartwi, ale przez najbliższy miesiąc również nie pojawi się nic nowego. Cóż, co tu dużo mówić. Zbliża się koniec semestru, a co za tym idzie, sesja! Jak ja to uwielbiam... 

Jedyne co mnie w tej chwili pociesza, to Juwenalia! :D



Już po wszystkim powrócę do was z dwiema recenzjami. Dziewiąty koszmar i Zielona mila czekają w kolejce. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić do lektury. ;)


Chciałam złożyć najserdeczniejsze życzenia wszystkim mamom z okazji waszego jutrzejszego święta. Wiem, że często czujecie się niedoceniane, jednak jesteście najbardziej potrzebnymi osobami na świecie. Bez was to nie byłoby to samo! ♥ Życzę wam, abyście codziennie miały cudowny Dzień Matki, nie tylko od święta! ;) 

Komentarze